پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | پیش‌بینی احتمال ایجاد روان‌آب و سیلاب در مشهد مصرف برق خانه را چگونه محاسبه کنیم؟ + نحوه محاسبه امروز (۲۹ اردیبهشت) بازدید از موزه‌ها رایگان است واکسیناسیون راهکار موثر در کنترل بیماری سرطان دهانه رحم  عبور آمار قربانیان تصادفات رانندگی از مرز ۲۰ هزار تن امدادرسانی اورژانس پیش بیمارستانی به ۲۵۰ مصدوم ناشی از حیوان گزیدگی چرا حقوق و مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی طبق برنامه پرداخت نشد؟ (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیوند قلب با موفقیت در دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد بارش‌های بهاری خراسان رضوی به زندگی عشایری جان تازه‌ای بخشید میوه را برای سلامت می‌خورید یا لذت؟ راهکارهای کاهش کلسترول چیست؟ شناسایی مقصران احتمالی وقوع سیلاب مشهد، در دستور کار دادستانی نوشیدن چای تا چند فنجان مجاز است؟ چاقی مغز را پیر می‌کند | مراقب عواقب بی‌شمار چاقی باشید پیش‌بینی رگبار باران و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (١٢ اردیبهشت ١۴٠٣) | اواخر هفته، خراسان رضوی و مشهد بارانی می‌شود

  • کد خبر: ۲۲۵۴۲۳
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷
پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (١٢ اردیبهشت ١۴٠٣) | اواخر هفته، خراسان رضوی و مشهد بارانی می‌شود
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از فردا بعدازظهر سامانه بارشی از نواحی جنوبی غربی، استان را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

 زهرا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، درباره وضعیت جوی خراسان رضوی و مشهد اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، امروز جوی به‌نسبت پایدار در استان حاکم است؛ اما از فردا بعدازظهر سامانه بارشی از نواحی جنوبی غربی، استان را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد که تا روز یکشنبه هفته آینده فعال خواهد بود.

وی افزود: بارش‌ها به‌صورت رگبار همراه با رعد و برق و در نواحی مستعد با احتمال بارش تگرگ، آب‌گرفتگی و روان‌آب خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود که بیشترین میزان بارندگی بعدازظهر پنجشنبه تا روز جمعه در نواحی جنوبی و شرقی، روز شنبه شمال غرب و پاره‌ای از نقاط شرقی استان را دربربگیرد.

وی ادامه داد: از بعدازظهر امروز تا اوایل هفته آینده وزش باد را نیز خواهیم داشت که در برخی ساعات وزش باد شدید است. در اوایل هفته آینده وزش باد شدیدتر پیش‌بینی شده است. روز جمعه به‌طور‌موقت کاهش نسبی دما را خواهیم داشت.

به گفته وی، از پنجشنبه‌شب بارش در مشهد آغاز می‌شود و جمعه بیشترین میزان بارش رخ خواهد داد و شنبه وزش باد در مشهد شدید خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در ٢۴ ساعت گذشته نوسانات دمایی در مشهد بین ١١ و ٢٣ درجه ثبت شده است، ادامه داد: امروز دمای هوای این کلان‌شهر در گرم‌ترین ساعات به ٢۴ درجه و در سردترین ساعات به ١٣ درجه خواهد رسید.

طی شبانه‌روز گذشته، فریمان با دمای ٣ درجه و سبزوار با دمای ٣٠ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین سرعت وزش باد در جغتای با ۴٠ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->